Hemma

Är hemma idag, vaknade runt halv 5 av tandvärken fyyy så ont det gjorde :( kunde inte somna om så runt halv 7 då Koffe gick upp så blev jag lite trött, stannade hemma eftersom det gjorde så ont, vet inte om er andra men jag skulle aldrig ha kunnat jobba med denna värk.. Beror väl på vilket jobb man har men jag känner att jag inte kunde göra de. Mamma kom över för jag skulle hjälpa henne med ett par papper så hon hade med sig en tablett lite starkare värktablett, tackade så mycket! Men tänkte att jag tar den imorgon för imorgon ska jag jobba så kan va utan idag och klara mig på Alvedon för här hemma kan jag ju klaga hur mycket jag vill haha. Vi ska iaf ner till centrum strax för Koffe vill så gärna ha subway och vi MÅSTE panta burkar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0