On my way

God dag. Är påväg till tandläkarn nu, huh har inte varit där på 2 år.. Men just idag ska dom kolla visdomstanden bara. Är livrädd vet inte alls vad dom ska göra åt den :/ man har ju typ trauma från när man va liten när dom drog ut en tand! De kan ju va så att man kommer ihåg som att de va skit läskigt men som vuxen kanske de inte gör så ont man är väl känsligare som barn. Värken gör så att jag bara vill ha bort tanden ändå eller ba bort med värken om dom kan göra nåt åt de utan att dra ut tanden. Just ja eftersom de va 2 år sen jag sist va hos tandläkarn så har jag ju aldrig betalat. Så är van att det är gratis men vet också att det är superdyrt. Så kommer nog få en chock av hur mycket cash det kommer kosta.. Aja men önska mig lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0