tänka på.

Började tänka lite på ett par saker.

Imorse innan jobbet så kollade jag på programmet "en unge i minuten USA" och typ grät när dom väl födde sin unge (är oerhört känslig) men iaf.. Det är ju nu man är vuxen liksom, jag jobbar, bor med min pojkvän, betalar räkningar och det andra, och typ alla i min omgivning får ungar och jag börjar känna stress, men ändå inte för jag har ju inte bråttom men det är inte det, utan det läskiga är att jag aldrig fått en sån känsla att "åh jag vill ha ett barn nu" och tänker ofta: tänk om jag aldrig vill ha barn. Det skrämmer mig :/  Det klart att jag tyckt att alla barn kläder och saker är otroligt gulliga och haft tanken " så mysigt det kommer va att ha ett barn sen" Men näe är inte alls redo, men hoppas ändå att jag vill ha barn sen senare haha.

Jag har absolut inte levt klart mitt liv som barn om man kan säga så, för de klart man lever sitt liv fast man fått barn haha, men jag är väl ett barn fortfarande. Men vill ba vara för mig själv ibland och vara med Koffe bara vi två. Sen att jag jobbar med barn är ett stort plus för jag älskar ju barn ändå, och jag älskar mitt jobb så vill inte ändra på nåt just nu :)

hehehe ville ba få ut mina tankar pusshei , nu ska jag tillbaka till jobbet och umgås med dom underbara barnen :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0