Torsdag

Tjeeena mittbena.!
Va helt underbart att jobba igen haha, har saknat alla även om man bara varit borta 2 dagar.
Efter jobbet drog jag och bejb till gymmet, nu är jag hemma fy fan va skönt. Man uppskattar sitt hem så himla mycket ibland!
Är själv just nu eftersom Koffe drog och fiska haha, han har fan fiskat varje dag nu, visst det är roligt för honom cuz he likes it, och det är ju skönt att vara hemma själv lite ;)
Ca en vecka kvar till semester!!!! Känns helt underbart att vara ledig 4 veckor! Förra året va jag ledig 2 veckor men det va innan alla andra sen jobbade jag när alla andra va lediga haha. Ska bli så skööööönt!
Koffe kommer åka bort första veckan, första gången på 3 år vi varit borta från varandra i en vecka..
Imorgon ska jag och mina kollegor äta ute, det är sista dan för vissa osåå, kommer bli sorligt på nåt vis men vi kommer alla träffas! Har haft bästa jobbteamet fan kommer sakna det!
Aajjjaaaaa ska fortsätta typ småstäda och sånt roligt..
Byee from Spiderman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0